OAK

소비자의 ESG경영 인식수준이 소비행동 의향에 미치는 영향

= The Impact of Consumer Awareness of ESG Management on Consumption Behavior Intention : Verification of the Mediating Effect of Trust in ESG Evaluation Results
Metadata Downloads
Type
Thesis
Alternative Title
ESG 평가결과 신뢰도의 매개효과 검증
Department
지식서비스&컨설팅대학원 지식서비스&컨설팅학과
Issued Date
2024
Publisher
한성대학교 지식서비스&컨설팅대학원
Keyword
ESG 경영활동ESG정보 품질소비자중심 경영ESG 평가항목ESG평가 신뢰도소비행동 의향
URI
http://dspace.hansung.ac.kr/handle/2024.oak/7606
Appears in Collections:
지식서비스&컨설팅학과 > 1. Thesis
Authorize & License
  • Authorize공개
Files in This Item:

Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.