OAK

컨설턴트와 클라이언트의 신뢰관계와 파트너십이 컨설팅 성과에 미치는 영향에 대한 연구

= A Study on the Effects of Trust Relationship and Partnership between Consultant and Client on the Consulting Performance: Focusing on the Mediating Effects of Empathic Ability
Metadata Downloads
Type
Thesis
Alternative Title
감정이입능력의 매개효과를 중심으로
Author(s)
한창수
Department
대학원 스마트융합컨설팅학과
Issued Date
2019
Publisher
한성대학교 대학원
Keyword
중소기업경영컨설팅조언컨설팅 모델질의컨설팅 모델감정이입능력인지기반 신뢰정서기반 신뢰컨설팅성과파트너십
URI
http://dspace.hansung.ac.kr/handle/2024.oak/8944
Appears in Collections:
스마트융합컨설팅학과 > 1. Thesis
Authorize & License
  • Authorize공개
Files in This Item:

Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.