OAK

인터넷기업의 SNS활용이 인터넷쇼핑몰 기업 마케팅 성과에 미치는 영향

= SNS use the Internet company's corporate marketing internet shopping mall performance impact of : Have consulting experience as a moderating variable
Metadata Downloads
Type
Thesis
Alternative Title
컨설팅 경험 유무를 조절변수로
Author(s)
김상순
Department
지식서비스&컨설팅대학원 지식서비스&컨설팅학과
Issued Date
2013
Publisher
한성대학교 지식서비스&컨설팅대학원
Keyword
소셜미디어온라인 제품 적합성조직의 혁신수용성SNS활용인터넷쇼핑몰 마케팅 성과마케팅 역량
URI
http://dspace.hansung.ac.kr/handle/2024.oak/8180
Appears in Collections:
지식서비스&컨설팅학과 > 1. Thesis
Authorize & License
  • Authorize공개
Files in This Item:

Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.