OAK

온라인 쇼핑몰 서비스품질과 쇼핑몰 콘텐츠품질이 재이용의도에 미치는 영향

= Effects of Service & Contents Quality of Online Shopping mall on Re-usage intention: The Viewpoint of consulting for expanding the market of overseas directly in the small shopping mall brands on domestic
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Type
Thesis
Alternative Title
국내 중소 쇼핑몰 브랜드의 해외직접구매 시장 확대를 위한 컨설팅 관점에서
Author(s)
장현순
Department
지식서비스&컨설팅대학원 지식서비스&컨설팅학과
Issued Date
2017
Publisher
한성대학교 지식서비스&컨설팅대학원
Keyword
전자상거래온라인 쇼핑몰해외직접구매쇼핑몰 서비스품질쇼핑몰 콘텐츠 품질브랜드 신뢰고객만족재이용의도
URI
http://dspace.hansung.ac.kr/handle/2024.oak/7947
Appears in Collections:
지식서비스&컨설팅학과 > 1. Thesis
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