OAK

신용보증 서비스 품질이 고객만족을 매개로 중소기업의 비재무성과에 미치는 영향 연구

= The Influence of Credit Guarantee Service Quality on Non-financial Performance of SMEs through Customer Satisfaction : Focused on Companies Using KODIT’s Service in the Metropolitan Area
Metadata Downloads
Type
Thesis
Alternative Title
수도권 소재 신용보증기금 이용기업을 중심으로
Author(s)
황현귀
Department
지식서비스&컨설팅대학원 지식서비스&컨설팅학과
Issued Date
2018
Publisher
한성대학교 지식서비스&컨설팅대학원
Keyword
신용보증기금공공 서비스신용보증 서비스서비스 품질서비스 품질 측정고객만족중소기업비재무성과컨설팅컨설팅 방법론
URI
http://dspace.hansung.ac.kr/handle/2024.oak/7743
Appears in Collections:
지식서비스&컨설팅학과 > 1. Thesis
Authorize & License
  • Authorize공개
Files in This Item:

Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.