OAK

A Study of the Impact of Hedonic Motivation, Personalization and Convenience on Customer Experience, Customer Satisfaction, Perceived Value and Repurchase Intention in Omnichannel

= 옴니채널에서 쾌락적 동기, 개인화와 편리성이 고객 경험, 지각된 가치, 고객 만족과 재구매 의도에 미치는 영향에 관한 연구 : 멀티그룹분석을 통한 옴니채널 리테일러 경영전략 제안
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Type
Thesis
Alternative Title
Omnichannel retailer management strategy proposal through multi-group analysis
Department
대학원 지식서비스&컨설팅학과
Issued Date
2025
Publisher
한성대학교 대학원
Keyword
옴니채널쾌락적 동기개인화편리성고객 경험지각된 가치고객만족재구매 의도
URI
http://dspace.hansung.ac.kr/handle/2024.oak/6089
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지식서비스&컨설팅학과 > 1. Thesis
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